Greenfeeöverenskommelse

Greenfeeöverenskommelse BDGF 2023

Alternativ A

Vardagar under lågsäsong: måndag-torsdag 1/1 – 31/5 och 1/9– 31/12

betalar fullvärdiga medlemmar en greenfee på 350 kr.

På Brastad GK är greenfee 200 kr.

På Norrabacka Golf Fjällbacka är greenfee 270 kr.

Allmags GK, Brastad GK, NorraBackaGolf Fjällbacka, Dagsholm GK, Orust GK, Dynekilen GK, Skaftö GK, Fjällbacka GK, Sotenäs GK, Forsbacka GK, Stenungsunds GK, Lyckorna GK, Strömstads GK, Holma Stångenäs GK, Tjörns GK, Melleruds GK, Torreby GK, Mjölkeröd GK, Uddevalla GK.

Rabatten gäller för och hos de klubbar som anslutit sig till alternativ A.

Alternativ B

Vardagar under högsäsong: måndag-torsdag 1/6 - 31/8 efter kl:14.00

Alla helger (fredag-söndag) efter kl:14.00

Alla röda dagar efter kl:14.00

Under dessa perioder spelar fullvärdiga medlemmar med en rabatt om 100 kr på ordinarie greenfee. Rabatt på Brastad GK och Norrabacka Golf Fjällbacka 50 kr.

Allmags GK, Mellerud GK, Brastad GK, NorraBackaGolf Fjällbacka GK, Dagsholm GK, Strömstad GK, Dynekilen GK, Torreby GK, Forsbacka GK, Uddevalla GK, Lyckorna GK.

Rabatten gäller endast för och hos de klubbar som har anslutit sig till alternativ B.

Observera:

Rabatten gäller inom distriktet fullt betalande, fullvärdiga medlemmar, inte någon typ av vardags-eller greenfeemedlem.