Här hittar du regionens förmånligaste erbjudande:

Vill du bli medlem - välj ett lämpligt alternativ nedan…

...och skicka ett mail till info@allmagsgk.se med namn, adress, telefonnummer samt golf-id.

Medlemskap 2024

Fullvärdig medlem 5 400 kr/år

Juniorer 0 - 7 år 400 kr/år

Juniorer 8 - 13 år 900 kr/år

Juniorer 14 - 21 år 2 100 kr/år

Studerande 2 800 kr/år

Yngre senior 22 - 29 år 3 400 kr/år

Dubbelt medlemskap 3 800 kr/år

Anställd 1 000 kr/år

Passiv medlem - vill du stötta klubben men ändå inte spela under innevarande säsong. För 500 kr eller mer (frivilligt) så lägger du ett bidrag, blir registrerad som passiv medlem och får del av klubbens löpande information. Du kan när som helst ångra dig under säsong, betala fullpris och då räknas ditt bidrag av från avgiften.

Sponsor - vill du sponsra klubben och baka in ditt medlemskap så kontakta klubben på info@allmagsgk.se för bästa erbjudande

Bli medlem 2024

För att få spela golf krävs att du är medlem i en golfklubb och har genomfört utbildning och spelprov. Utbildning för att bli medlem kan du få gratis hos oss på Allmags Golfklubb. Vi tillhandahåller utrustning under utbildningen.

Vi kan även erbjuda dig fler betalningsalternativ. Är du medlem i fler klubbar? Då kan du teckna ett sk dubbelmedlemskap hos oss för 3 800 kr/år. Detta gäller endast när ditt fullvärdiga medlemskap i en annan klubb är minst 5 500 kr/år.  Studerande på heltid? Då kan du teckna vårt nya studerandemedlemskap för 2 800 kr/år.

Vill du slippa räkningen i brevlådan och underrätta för plånboken? Då kan du nu dela upp betalningen av dina årsavgifter vid fullvärdigt seniormedlemskap (5 400 kr/år), yngre senior (3 400 kr/år) och studerandemedlemskap (2 800 kr/år) genom att lägga upp din avgift på autogiro

För att ansluta till autogiro skickar du ett mail till info@allmagsgk.se för vidare instruktioner

Observera att autogirotjänsten endast är tillgänglig för medlemmar som har ett bankkonto kopplat till sitt personnummer och att tjänsten är bindande i 12 månader från avtalets tecknande.

E-passi

Fakturor kan även betalas med E-passi. Om du önskar betala med E-passi skicka ett mail till info@allmagsgk.se för vidare instruktioner.