Kommittéer

IMG-5120_edited1.jpg.png

Damkommittén

Damkommittén vill få en trivsam atmosfär med träningar, tävlingar och ha det kul tillsammans.

Alla skall känna sig välkomna!

Hej alla tjejer/damer!

(Detta gäller alla tjejer/damer i Allmags Golfklubb – är du en kille/man får du gärna delge informationen till någon tjej du känner.)

Alla är välkomna oavsett ålder och handikapp! Vi övar olika golfslag, puttning eller gå 9 hål.

Varje torsdag träffas vi i klubbhuset för att gå ut och spela golf tillsammans kl 18.00! Ingen föranmälan krävs, det är bara att dyka upp! Välkommen!

Hälsningar Mildred och Eva

Hör gärna av Er om Ni har några frågor på Mail eller mobil.

Ordförande: Mildred Randén

Telefon: +46739103740

E-post: mildred.randen@gmail.com

I damkommittén ingår:

Eva Erriahi  ​+46707784050

Herrkommittén

Har du tankar eller idéer kring herrkommitéens verksamhet kontakta styrelsen.

Veterangolf2.jpg

Veterankommittén

Veterankommitténs syfte är att intressera oss något äldre damer och herrar för tävlingar i en redan trivsam atmosfär. Även yngre vardagslediga golfare är hjärtligt välkomna att försöka slå oss i detta ädla spel.

Veterangolf på Allmag!

Varje måndag och torsdag träffas vi i klubbhuset för att gå ut och spela golf tillsammans kl 09.30!

Ingen föranmälan krävs, det är bara att dyka upp! Välkommen!

Bron%202.jpg

Bana & miljö

Kommittén har kontakt med Greenkeeper och övrig banpersonal samt styrelsen angående åtgärder på banan.

Tar fram dagar för ideellt arbete på och vid banan samt klubbhus.

Bana- & miljökommittén har ansvar för sammansättning av arbetslag samt att planera förbättringar och förändringar på banan.

Ordförande: Björn Peterson

E-post: bjorn@palab.eu

Regler & handicap

Ordförande: Leif Olsson

E-post: edgarleifolsson47@icloud.com

Ramona Olsson

E-post: ramonaolsson8@icloud.com

Sponsorskap & medlemsvärvning

Marknadsföringskommittén har som uppgift att marknadsföra Allmags GK på ett sätt som genererar: fler medlemmar, fler gäster; både enskilda och grupper samt företagsarrangemang, fler människor att vilja börja spela golf och fler partners (sponsorer) som vill hjälpa oss att göra banan ännu bättre.

Har Ni funderingar, idéer eller önskemål om hur kommittén arbetar/skall arbeta så är Ni välkomna att kontakta någon av personerna i kommittén.

Ordförande: Pernilla Hansson

E-post: 71pernilla.hansson@gmail.com