Välkommen till Allmags Golfklubb!

Besöksinformation

Allmags golfbana på Orust är banan för dig som vill spela golf i en vacker miljö, där vi på klubben prioriterar en avspänd atmosfär och vill att alla skall kunna känna trivsel. Banan är lämplig för både nybörjare och proffs som vill spela i lugn och ro, eftersom stressen bakifrån inte är lika stor som på många andra banor. Du kan komma ut på vår bana under större delen av året utan att behöva boka tid långt i förväg. Kommer du under dagen på att du är sugen på att spela golf går det oftast att komma ut på banan ganska omgående.

Om Café/reception är stängt när du kommer:

Registrera dig (skriv in dig) i greenfee-boken i greenfee-rummet (öppet kl. 06.00 – 22.00).

Betala greenfeeavgift med swish, eller kontant (lägg avgiften i brevinkastet i väggen bredvid).

Ta en greenfeebricka/person (som påvisar att Ni betalt) och häng den synligt på bagen.

Tidsbeställning 0304-490 26 gäller under högsäsong.

Övrig tid gäller bollränna.

Gäst till medlem har 150 kr rabatt vid full greenfee​​​​​​​​​.

Gäst till medlem har 75 kr rabatt vid full greenfee​​​​​​​​​.

Golfhäftet gäller alla dagar hela året

Innebär att en greenfee vid ett tillfälle kostar endast 275 kr

Rabatten kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden

Med Golfhäftet PLUS

kan du spela ytterligare tillfällen för endast 275 kr, men endast på de tider som aktuell golfklubb anger som PLUS-tider!

På Allmags GK gäller följande PLUS-tider

fr. o. m. 2024-04-01: